31.08.2014

Pióra/Pens

Post będzie dwujęzyczny:)
Tym razem kartka dla Pary Młodej "zagramanicznej", 
która kolekcjonuje pióra wieczne. 
O konkretną tonację poprosiła koleżanka. 
Nie wiem czy nie przekombinowałam. 
Wyszło tak:

The entry will be bilingual :) 
This time card for the Bride and Groom from abroad, 
which collects fountain pens. 
Friend asked me a specific tone. 
I do not know if not overdone. 
It came out like this:




Dodatkowo pracę zgłaszam na wyzwanie I Kropki
Alertuję ćwiek z piórem, mam dwie tekturki (napis i serce),
 użyłam miętowej farby wodnej na napis. 

 I Kropka



6 komentarzy:

  1. Śliczniutka, ale bardzie ciesze się z Twojej ewentualnej obecności na kolejnym zlocie we Wrocławiu i mam nadzieję miłym spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się cieszę i mam nadzieję, że się spotkamy osobiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham te kartkę, jest jak zwykle nietypowa i fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. So elegant work. Thank you for taking part in I Kropka challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. It was a pleasure, thanks for the comment:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze:)

Thank you for your visit and left comments :)